Werkdagen <15.00 besteld, dezelfde dag nog verzonden

  Professioneel en persoonlijk advies

Al meer dan 40 jaar dé specialist 

Verzenden & Retourneren

Op deze informatiepagina vind je meer informatie over verzendingen en retouren.

 

Verzenden

 

Verzendkosten

Artikelen worden in de meeste gevallen met TransMission verzonden in zowel Nederland als België. De grotere artikelen, zoals materiaalcontainers en bouwhekken, transporteren we met onze eigen vrachtwagen. De verzendmethode en -tarieven verschillen per product. Je kunt dit bij het desbetreffende product eenvoudig zien. Het staat namelijk direct onder de knop "winkelwagen" weergegeven. We hanteren vier tarieven; namelijk pakketdienst standaard (€ 9,90), palletzendingen (€ 45,-), bezorgdienst VA (€ 99,-) en gratis verzending bij besteding van € 350,- (ex btw) of meer.
 

Levering op de Waddeneilanden

Wanneer we leveren met eigen transport (grotere artikelen, zoals materiaalcontainers en bouwhekken) zijn de verzendkosten gebaseerd op levering in Nederland, met uitzondering van de Waddeneilanden. Voor aflevering op de Waddeneilanden kunnen we de zending leveren bij een transporteur naar keuze in Den Helder (Texel), Harlingen (Vlieland en Terschelling), Holwerd (Ameland) of Lauwersoog (Schiermonnikoog). Voor standaardpakketten die we met Transmission verzenden, worden geen extra kosten in rekening gebracht.

 

Levertijd

Ruim 95% van ons assortiment leveren wij binnen één werkdag, mits voor 15.00 uur besteld.
Sommige artikelen hebben een langere levertijd, variërend van twee tot maximaal vier werkdagen. Je kunt dit bij het bewuste product eenvoudig zien. Het staat namelijk direct onder de knop "winkelwagen" weergegeven.

Indien je meerdere artikelen hebt besteld, is de levertijd van het artikel met de langste levertijd leidend. Op deze manier heb je altijd een complete levering in één keer.

Liever de producten in etappes ontvangen?
Dat is ook mogelijk, neem gerust contact op.

TransMission is het grootste samenwerkingsverband van zelfstandige transport- en distributiebedrijven in Nederland en België.

 

 

Leverinformatie - Track & Trace

Voor 95% van ons assortiment geldt indien je voor 15:00 bestelt, de bestelling dezelfde dag nog ons magazijn verlaat richting TransMission. Je ontvangt hiervan een bevestiging. Op de dag van aflevering, in de meeste gevallen de eerstvolgende werkdag, ontvang je in de ochtend een e-mail met daarin het tijdsvak van 2 uur waarin de pallet of het pakket afgeleverd wordt. Tevens vind je in deze e-mail een Track & Trace-link om de status van je zending te volgen.

 

Afhalen

Uiteraard kun je je bestelling ook afhalen in onze vestiging in Assen, zodat het mogelijk is je bestelling ter plaatse af te rekenen. Wij bieden de mogelijkheid om met PIN te betalen. Wij nemen contact op wanneer de order voor je klaarligt. Let op! Als er in de webshop aangegeven wordt dat een product "op voorraad" is, betekent dit niet automatisch dat het per direct beschikbaar is in Assen. Wij werken namelijk met verschillende magazijnlocaties.

 


 

Retourneren

 

Retourneringsvoorwaarden

Door ons geleverde artikelen kunnen binnen 14 dagen na ontvangst geretourneerd worden in de originele, ongeopende verpakking en in ongebruikte staat onder toezending van een kopie van de betreffende factuur en zonder opgaaf van reden. Retouren meld je eenvoudig aan via ons retourformulier.

 

Terugstorten aankoopbedrag

Indien de artikelen ongebruikt zijn en tijdig en correct zijn geretourneerd, storten wij jou de aanschafprijs, met uitzondering van de rembourskosten (afhankelijk van verzendmethodes) en de retourverzendkosten, zo spoedig mogelijk, en uiterlijk binnen 14 dagen na retourontvangst van de artikelen terug op het bij ons bekende rekeningnummer. Wanneer je meerdere producten hebt besteld en een gedeelte wilt retourneren, worden derhalve de gemaakte verzendkosten van de originele levering niet gecrediteerd. De bijkomende kosten voor verzending zijn niet declarabel. Wanneer de door ons afgeleverde artikelen niet binnen de 'zicht'-termijn zijn teruggezonden, gelden de zaken als door jou zonder enig bezwaar geaccepteerd. 

 

Retourneringskosten

Je bent, wanneer je de zending zelf retourneert, verantwoordelijk voor voldoende frankering bij postzending. Wanneer wij je zending retourhalen (zoals je kunt aangeven via ons retourformulier) worden de gemaakte verzendkosten ingehouden op de creditnota.

 

Verkeerde levering of schade

Zijn er verkeerde artikelen afgeleverd of is de levering beschadigd, neem dan contact met ons op voor een correcte afhandeling. Na beoordeling komen de retourkosten en eventuele herstel leveringen voor onze rekening.
 

 Retour aanmelden? Maak gebruik van ons handige formulier!
 
Ga naar het retourformulier